ליצירת קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ערי המלוכה והסהרה 11 יום

    החל מ- 1990$

    מסלול מקיף הכולל את ארבע הערים המלכותיות , מגוון נופים ג'יפים וגמלים בסהרה חוויה של פעם בחיים..

    מספר לילות: 10 לילות

    מסלולי הטיול

    יום 1 : תל אביב-אירופה-קזבלנקה

    המראה מנתב"ג טיסה ישירה או דרך יעד באירופה לקזבלנקה, נתחיל את טיולינו בבירה הכלכלית מסחרית של מרוקו, נבקר בכיכר מוחמד החמישי, ברחבת המסגד המרשים שבנה חסן ה 2, נמשיך לטיילת קורניש ועין דיאב ומשם לרובע העסקים המודרני, בדרך נוכל להתרשם מהאדריכלות של השלטון הצרפתי בערב הגעה למלון.

    יום 2 : רבט-מכנס-פס

    יציאה מוקדמת לרבט עיר הבירה ,נתחיל בסיור ברחבת ארמון המלך,משם נמשיך לרחבת טור חסן שנבנה במאה ה 12 ולמוזילאום שבו קבורים מלכי מרוקו מוחמד החמישי וחסן השני, נבקר בקסבת האודייה והגנים האנדלוסיים, בצהרים הגעה למקנס אחת מערי המלוכה, נבקר בבאב אלמנסור, כיכר אלהדים ובשוק הקולינרי הססגוני, נסיים בביקור ברובע היהודי לעת ערב הגעה לפס.

    יום 3 : פס סיור מקיף

    יום זה יוקדש לסיור מקיף בעיר פס העתיקה והבירה הראשנה של מרוקו, אשר הוקמה על ידי מולאי אידריס בסוף המאה ה8 והפכה לבירה הרוחנית דתית של מרוקו. נתחיל את סיורינו בביקור ברחבת ארמון המלך משם לבית העלמין היהודי המטופח. נבקר במלאח ובבית הכנסת "אבן דנאן" העתיק ביותר ששרד בפס והוכרז כאתר מורשת על ידי אונסקו. נסייר רגלית במדינה ובשווקיה הססגוניים כולל תצפית על ביתו של הרמב"ם. בערב, יציאה לבילוי משותף ערב פולקלור פאסי.

    יום 4: פס-איראן-האטלס התיכון-ארפוד

    יציאה לכיוון הסהרה ,נבקר בעיירת הקייט איפראן הנמצאת בלב האטלס התיכון. נחצה את האטלס התיכון דרך פסגות הארז האטלנטי. בצהרים, הפסקה בעיר מידלט ואנחנו בדרך לשולי הסהרה דרך נופיו של נהר הזיז בערב הגעה לארפוד הנמצאת בלב נאות מדבר במחוז תפיללאת.

    יום 5 :ארפוד -טודרה -וארזאזאת

    השכם בבוקר נצא רכובים על ג'יפים וגמלים למדבר הסהרה לצפות בזריחה מעל חולות מרזוגה, הנמצאת במרחק של 60 ק"מ מגבול אלג'יר, חזרה למלון לארוחת בוקר והמשך סיור בארפוד, נמשיך דרך מפעל המים ובארות המים ה"פוגארות " לכיוון קניון הטודרה שבלב הרי האטלס, שגובה קירותיו מגיע ל 400 מטר. לאחר הפסקת הצהרים, בפינת החמד הזו נמשיך בדרך "אלף הקסבות" לעיר הסרטים וארזאזאת.

    יום 6 : וארזאזאת-אגדיר

    את סיורינו נתחיל בביקור בקסבת תאורירט ובקסבת "איית בן חדו" הנחשבת לקסבה היפה והמרשימה ביותר במרוקו, אשר שימשה כמקור השראה ותפאורה לסרטים רבים .בסיום, נמשיך דרך העיר טאלוין איזור גידול הזעפרן, נחצה את עמק הסוס הפורה לעת ערב הגעה לעיר הנופש אגדיר סיור היכרות.

    יום 7 : אגדיר

    את הבוקר נתחיל בביקור שרידי העיר שנחרבה ברעידת האדמה ב 1960, נסייר באתרים המרכזיים של אגדיר ונבקר בשוק הגדול ביותר במרוקו, זמן חופשי לקניות, פינוק בחמאם וספא או מנוחה בחוף. בערב, נצא לטיול בטיילת המדהימה של העיר.

    יום 8 : אגדיר-מרקש

    נעזוב את אגדיר וניסע לפנינת הדרם מרקש, את ביקורנו נתחיל בעמק האוריקה השופע במים, נתארח בבית ברברי טיפוסי על כוס תה עם נענע ולחם ביתי עם דבש וחמאה. משם, נמשיך לציון של רבי שלמה בלחנס למלון, זמן חופשי לסיור בעיר.

    יום 9 : מרקש

    היום מוקדש לסיור בעיר המלכותית מרקש אשר נבנתה במאה ה 11, נתחיל בביקור בגני המנרה המוקפים ב 12000 עצי זית. נמשיך למסגד הכותבייה שבנייתו החלה בשנת 1158 ומשם לארמון "הבהייה", נבקר במלאח ובבית הכנסת העתיק שנבנה בגירוש ספרד ב-1492 "אל עזאמה" ונשתמר עד היום משם לבית מרקחת מרוקאי. נסיים בביקור ברחבת "ג'מע אלפנה". בערב, יציאה לבילוי משותף ב"פנטזיה של עלי" לערב פולקלור ברברי כולל משקה ראשון.

    יום 10:מרקש

    יום חופשי להנאה מושלמת מהעיר כולל ביקור בשווקים או ברובע החדש "גליז"/בטיולים מסוימים תתכן חזרה לקזבלנקה ללינה בהתאם לשעות הטיסה.

    יום 11: קזבלנקה-אירופה-תל אביב

    תם ונשלם ,היום נעשה את דרכינו בחזרה הבייתה עמוסים חוויות ..

    מחיר הטיול כולל:

    • טיסות סדירות .
    • בתי מלון בדרגת 4 ו 5 כוכבים על בסיס חצי פנסיון לא כולל שתיה
    • מיניבוס/ אוטובוס תיירים מרווח וממוזג.
    • מלווה קבוצות ישראלי מומחה למרוקו.
    • ג'יפים וגמלים בסהרה.
    • שני ערבי בילוי משותפים בפס ומרקש כולל משקה ראשון.

    מחיר הטיול אינו כולל:

    • תשר לנותני השירותים בחו"ל ( 6$ ליום לנוסע).
    • ביטוח רפואי וביטוח מטען, הוצאות אישיות .
    • תוספת 450$ ליחיד המתאכסן בחדר זוגי.

    כל מה שאינו תחת הסעיף " המחיר כולל"

    הרשמה לטיול מהווה אישור והסכמה לאמור בתקנון החברה.

    ליצירת קשר

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ליצירת קשר

      השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

        קידום אתרים אורגני
        דילוג לתוכן