ליצירת קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    מאכלי רחוב מסורתיים שאתם חייבים לנסות במרוקו

    אם בחרת לנסוע לטיול במרוקו – אתה לא יכול לקבל את חוויית המטבח המרוקאי המלא מבלי להתמכר לאוכל רחוב מפורסם וטעים ביותר במדינה.

    המטבח של מרוקו עשיר במאכלים מסורתיים מגוונים וטעימים שתמצאו בכל בית מרוקאי, מסעדה וכמובן ברחובות הממלכה הצפונית-אפריקאית.

    ההיצע הקולינרי של המדינה משתנה מבשר על הגריל ומרקים טעימים לחטיפים קלים ודגים מטוגנים למאפים טעימים ומיצים מדהימים.

    תוכלו למצוא את כל המטעמים הללו במסעדות חמישה כוכבים. עם זאת, אם ברצונכם לחוות חוויה אותנטית וייחודית במינה, עליכם לחפש אותם ברחובות המסורתיים או בשוקי השווקים של מרוקו.

    מסעדות מרוקאיות יוקרתיות הן תענוג לבקר בהן, אך התנסות במאכלי הרחוב השונים של מרוקו תעניק לכם את החוויה המרוקאית המלאה ותגרום לזיכרונות מדהימים במהלך נסיעתכם. אולי אפילו תמצא בסופו של דבר את המנה המרוקאית המועדפת עליך מספק בחוץ.

    תוכלו למצוא כמה ממאכלי הרחוב המרוקאים הטובים ביותר כמעט בכל המדינות הוותיקות של מרוקו, ממסעדת "ג'אמע אל-פנה" הגדולה באוויר הפתוח של מרקש ועד רחובות מדינה עתיקות צרות ללא מכוניות של פאס.

    אלו הם כמה ממאכלי הרחוב המרוקאים הטובים ביותר שעליכם לנסות במהלך נסיעתכם למרוקו.

    ספנג'

    ספנג 'הם סופגניות מרוקאיות, פשוט טיפה יותר פלאפיות וקלות יותר ממה שמערב יודע.מבצק, מעצבים אותו לטבעות ואז מטגנים אותו בשמן חם עד שהוא מקבל צבע זהוב.

    מרוקאים מתרגלים לספנג 'החל מגיל הרך בבוקר לפני תחילת הלימודים או בשעות אחר הצהריים המאוחרות לאחר סיום הלימודים.

    החטיף הקל אהוב כי מרוקאים מקשרים אותו עם זיכרונות נוסטלגיים מרגשים ומתוקים.

    האוכל המתוק הטעים מוגש חם עם זילוף סוכר, בדרך כלל עם כוס תה נענע, ותוכלו למצוא אותו כמעט בכל המאפיות ברחובות מרוקו או בשווקים המסורתיים.

    באבוש (מרק חילזון)

    אוכל רחוב מועדף נוסף במרוקו הוא הבובוש, שהוא דריג'ה (ערבית מרוקאית) לחלזונות. זה אולי נראה מוזר לאכול חלזונות מבושלים, ותרצה להתרחק הרחק מספקי מרק החלזונות במרוקו.

    עם זאת, אם בסופו של דבר תנסו במרק יוצא הדופן הזה, תגלו בדיוק מדוע מרוקאים רבים, כמו גם תיירים, אוהבים להתפנק עם המנה החמה והחריפה.

    המרק הוא לא רק מיוחד משום שהמרכיב העיקרי שלו הוא חלזונות, אלא גם מכיוון שיש בו כ -15 תבלינים ועשבי תיבול שונים המעניקים לו ריח מעולה וטעם עשיר.

    התבלינים ועשבי התיבול במרק בבוש כוללים טימין, קליפת תפוז, נענע טחונה, צ'ילי, אניס, עלי תה ירוקים, מלח, זרעי קימל ואחרים. מרוקאים מאמינים כי כמה עשבי התיבול במרק בריאים מאוד, יעילים נגד חום ומקדמים עיכול טוב.

    טייב אוהרי

    טייב אוהרי הוא חטיף טעים ובריא שכולם צריכים לנסות במהלך נסיעתו למרוקו.

    המנה מיוצרת עם גרגרי חומוס יבשים שנשארים לילה במים כדי להתרכך.  מבושלים עד שהם הופכים רכים לחלוטין ומוגשים חמים עם מלח, כמון ופפריקה טחונה לפי הצורך.

    אוכל הרחוב הזה זול אך עשיר בערכו בשל הקטניות הבריאות. גרגרי חומוס הם גם חטיף קליל נהדר מכיוון שהם ממלאים ועוזרים לכם להימנע מאכילת אוכל מעובד לא בריא.

    תמצאו את טייב או'הרי בדוכני אוכל קטנים שהספקים דוחפים לנקודת המכירה הרגילה שלהם עם סירי בישול גדולים שיש בהם גם גרגרי חומוס אתה יכול לבקש מהספק להוסיף כמון, מלח ופפריקה כרצונך.

    מעקודה

    Maakouda הן עוגות תפוחי אדמה מרוקאיות קטנות ואוכל רחוב פופולרי מאוד במרוקו. העוגות הקטנות מיוצרות באופן מסורתי עם פירה וביצים, מתובלות בבצל, חמאה, שום, כוסברה, כורכום פלפל גרוס וכמון.

    תפוחי האדמה מגורדים, מבושלים ואז מערבבים אותם עם שאר המרכיבים, ואז מעצבים אותם לעוגות קטנות ונלחמים לפני שהם מטוגנים. למרוקאים יש את הפינוק לבד, חם וטבול ברוטב, כמילוי בחובז (לחם מרוקאי), או כתוספת.

    תוכלו למצוא maakouda טרי ברוב המאפיות המרוקאיות או בדוכני אוכל קטנים ברחובות במדינה או בסוק.

    שבקייה

    שבקייה הוא אחד המאכלים המרוקאים המפורסמים ביותר והוא בהחלט עוגייה שכל מי. האוכל המתוק המסורתי ניתן למצוא בבתיהם של מרבית המרוקאים, במיוחד במהלך חודש הרמדאן, גם במסעדות, וכמובן ברחובות המדינה הסואנים של מרוקו.

    העוגייה עשויה מבצק, מי פרחים כתומים, אניס, קינמון, אבקת אפייה, שמן זית, מלח וסוכר. התערובת מעוצבת לפרח מאוד מתוחכם למראה, מטוגן עד שהוא מקבל צבע חום או זהב, ואז טובל בדבש, ומפזרים לבסוף זרעי שומשום.

    חרשה

    משמן וחרשה הם מאפים מרוקאים מסורתיים טעימים ומוגשים במהלך ארוחת הבוקר או בשעות אחר הצהריים המאוחרות כחטיף עם תה נענע מרוקאי.

    Msemen מורכב משכבות דקות של בצק מקופלות לריבועים ומבושלות על רשת. המאפה יכול לבוא גם בצורות וטעמים שונים: יש מינים רגילים, וכאלה שמלאים בקפטה (בשר טחון), בצל וירקות.

    לעומת זאת, הרשה הוא סוג של לחם שמכינים עם סולת ומבושלים במחבת חמה. מאפה זה עשוי להשתנות מאזור אחד לאחר או אפילו מבית אחד למשנהו, אולם כל הגרסאות של הרשה טעימות ומלאות בחומרים מזינים, במיוחד כשהן מבושלות בשמן זית.

    בביקור במרוקו, אתה חייב להתמכר למאכלים טעימים, בבית של חברך המרוקאי או במאפייה מקומית ברחובות המדינה העתיקה.

    כריך מרוקאי

    בוקדילו הוא כריך שמקורו בספרד. בשל הקולוניזציה, המנה האירופית הפכה לאחד ממאכלי הרחוב הנפוצים ביותר במרוקו.

    הכריך המפורסם עשוי בדרך כלל מחובז, מפוצל לשניים או מבגט, והמילוי שלו כולל ביצים מבושלות, טונה, זיתים, חסה ועגבניות. אתה יכול להוסיף רוטב חם או כל רוטב אחר שאתה מעדיף. המרכיבים העשירים של הכריך מעניקים לו טעם טעים.

    מפשטותו, מרוקאים רבים אורזים את הכריך הטעים הזה מהבית לפיקניקים או לטיולי חוף, או שהם קונים אותו מחנויות כריכים או מדוכני האוכל הרבים.

    נוגט

    נוגט הוא ממתק המגיע בצורות, צבעים וטעמים רבים של פאס, אתם חייבים למצוא שפע של פירמידות צבעוניות של נוגט בדוכני אוכל כמעט בכל פינה.

    הקינוח הטעים מיוצר עם סוכר, חלבונים, ואגוזים שונים. ניתן למצוא נוגט אגוזים, שקדים או בוטנים בצבעים שונים: ורוד, ירוק, כחול, צהוב, שחור או לבן.

    הפינוק מתוק מאוד וממלא גם כן. זה ללא ספק טעים וברחוב מאכלים אהובים על מרוקאים בכל הגילאים.

    אוכל רחוב מרוקאי הוא לא רק טעים, אלא שהוא נושא גם תרבות עשירה שהמרוקאים מאוד גאים בה ואוהבים לחלוק.

    למרות שמסעדות רבות עשויות להציע מעדנים מרוקאיים אותנטיים אלה, הקיום שלהם בלב הערים המרוקאיות ברחובות מקומיים ובמדינות מסורתיות הופך את ההתנסות במאכלים אלה למדהימה עוד יותר.

    ליצירת קשר

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ליצירת קשר

      השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

        קידום אתרים אורגני
        דילוג לתוכן