ליצירת קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    המסעדות הטובות ביותר בקזבלנקה

    בקזבלנקה יש מגוון מסעדות ייחודיות המציעות לאורחיהן חוויה אותנטית עם מעדנים מרוקאיים טעימים ועולמיים.

    המטבח של מרוקו הוא אחד האטרקציות העיקריות של תיירים רבים, ובקזבלנקה יש מסעדות שונות שכל מי שנוסע לעיר הגדולה צריך לבקר כדי לחוות את הגסטרונומיה המרוקאית האותנטית והמגוונת הטובה ביותר.

    קזבלנקה היא הבירה הכלכלית של מרוקו והעיר הגדולה ביותר באזור מגרב עם אוכלוסייה של כמעט ארבעה מיליון תושבים. המרכז הכלכלי הוא הנמל הראשי של מרוקו ובו המרכזים הפיננסיים הגדולים ביותר באפריקה. יש בה גם היסטוריה עשירה הניכרת ברב-תרבותיות שלה, בארכיטקטורה מורית ומעורבת מודרנית, וכמובן באוכל מעולה.

    המטבח של מרוקו מאופיין בטעמיו העשירים והמגוונים הממוזגים את המטבח האמזיגי, האנדלוסי והים תיכוני, כמו גם השפעות אירופאיות, ערביות ומדרום לסהרה.

    בהתחשב בכך שמרוקו מקפידה בעיקר על תזונה ים תיכונית, רבים מהמאכלים המסורתיים המפורסמים שלה הם בריאים ובעיקר מורכבים מירקות ודגנים מלאים, כמו טאגין, קוסקוס, רפיסה, סלטים ומרקים, נכס לתיירים טבעוניים.

    תוכלו למצוא מסעדות מעולות במקומות רבים בקזבלנקה. רובם אינם מוגבלים להגשת תפריט מרוקאי בלבד; תוכלו למצוא מעדנים אחרים מרחבי העולם כמו צרפתית, הודית, ספרדית, סורית, מקסיקנית, איטלקית ויפנית. אלה שבע מהמסעדות הטובות ביותר בקזבלנקה שיעזרו לכם להחליט היכן לאכול במהלך הטיול במרוקו.

    לה סקאלה

    לה סקאלה מציעה חווית אוכל מרוקאית מסורתית והיא אחת המסעדות הטובות ביותר בקזבלנקה. הוא ממוקם במעוז המבוצר של המאה ה -18 במדינה העתיקה, צפונית למרכז קזבלנקה. המסעדה ייחודית עם סביבה מקסימה וטעמים מענגים.

    אם אתם מחפשים מסעדה מרגיעה ונינוחה שהיא גם יפה ומציעה מגוון מנות מרוקאיות מסורתיות, אז לה סקאלה היא מושלמת עבורכם. עם חלל הפנים המגוון שלו, תוכלו לבחור לסעוד בתוך המרפסת עם קירות הזכוכית, המסעדה המעוצבת באופן מסורתי, או בחצר המתגאה בגן אנדלוסי עם צמחייה מדהימה ומזרקה מעוטרת באריחים צבעוניים.

    תפריט המסעדה מורכב בעיקר ממטבח מרוקאי, המגיש מנות מסורתיות מפורסמות כמו טאג'ין, קוסקוס, בריוואט עוף, בסטילה וקבבים. עבור מאפים ומשקאות, לה סקאלה מציעה גם מגוון של מעדנים מרוקאים, כגון הרשה, מסמן (לביבות מרוקאיות), קוקטיילים מפירות טריים, קפה ותה נענע מרוקאי.

    בנוסף, המסעדות מציעות לאורחיהן גם אירועי תרבות כמו תערוכות תמונות, תצוגות אופנה, ערבים מוזיקליים ומפגשים אומנים.

    הקפטן

    המסעדה המרוקאית Le Cabestan כוללת את אחד המיקומים הטובים ביותר בקזבלנקה. הוא ממוקם מתחת למגדלור בלה קורנישה, חוף הים ההומה של קזבלנקה, בו שוכן מרכז בידור המושך אנשים המחפשים בילוי מהנה או נוף מרגיע של החוף.

    מלבד הנופים עוצרי הנשימה של האוקיאנוס, לה קבסטאן הוא מקום אוכל אופנתי ומהודר עם עיצוב פנים מודרני וצבעים בהירים, כמו גם תקליטן ברקע שמנגן את כל הלהיטים החדשים ומשעשע את האורחים.

    המסעדה המפוארת הוקמה בשנת 1927 ומציעה תפריט ים תיכוני המושפע מהמטבח הצרפתי והספרדי ומטעמים מרוקאים, ומגיש מנות קלאסיות כמו כבד אווז, מיוני בלעדי, סלט גבינות עיזים, פרילדה, כמו גם משקאות טריים וקוקטיילים.

    בית הקפה של ריק

    בהשראת הסרט "קזבלנקה" האיקוני משנת 1942, קפה ריק הוא מסעדה באחוזה בסגנון חצר בתקשורת הישנה. האחוזה העתיקה הפכה בשנת 2004 למסעדה, בר וטרקלין ייחודיים. זו אחת המסעדות הטובות ביותר לאוהבי הסרט וההיסטוריה וחובה לבקר עבור חובבי הסרט "קזבלנקה".

    העיצוב הפנימי והאווירה מחזירים אתכם חזרה לתפאורה של הסרט הישן, עם פסנתר, בר, גופי תאורה מפליז, קשתות מעוקלות וקמינים.

    האווירה האינטימית והמסקרנת של ריק'ס קפה מושכת אורחים רבים שהופכים ללקוחות תכופים בזכות השירות המקסים, המוסיקה היפהפייה ותפריט המורכב ממטבח מרוקאי וצרפתי מעורב.

    המסעדה בהשראת הסרט מציעה מגוון מנות העשויות מאכלי ים וירקות טריים כמו פלפל שחור פילה מיניון, בס ים עם אורז זעפרן, צלעות טלה, צ'ילי והמבורגרים. המקום מציע גם שתייה וקוקטיילים.

    Du Port De Peche

    אם אתם חובבי פירות ים, פורט דה פצ'ה במרכז נמל קזבלנקה הוא היעד הבא שלכם. עיר הבירה מוקפת באוקיאנוס האטלנטי ובו אחד הנמלים הגדולים בצפון אפריקה, מה שמוליד מסעדות פירות ים רבות. פורט דה פצ'ה הוא בהחלט אחד המפורסמים יותר ומדורג בקלות בין המסעדות הטובות ביותר לבקר בקזבלנקה.

    המסעדה ארוזה במיוחד בשעות הצהריים והערב, ומושכת אליה מקומיים ותיירים כאחד. פורט דה פצ'ה היא מסעדה מרווחת עם עיצוב פנים ייחודי לנושא הים, המשתמשת ברשתות ובקשרים שייטים כווילונות.

    עם השירות המקצועי ומסביר הפנים שלו מציע פורט דה פצ'ה מעדנים שונים טריים מהים, כמו שרימפס, צדפה, רכיכה, קלמרי, דגים מטוגנים ופאייה קלאסית של המסעדה.

    nkoa

    נקואה היא מסעדת פיוז'ן בקזבלנקה המציעה חוויה ייחודית עם האווירה הנינוחה שלה ושילוב של מאכלים שונים כגון אפריקאי, מקסיקני, אירופאי ואסייתי. עם המגע והסגנון המרוקאי שלו, נקואה היא אחת המסעדות הטובות ביותר לבקר בקזבלנקה.

    המסעדה העכשווית והיפית כוללת אווירה אירופאית עם עיצוב פנים מודרני, אמנות וריהוט אלגנטי שמושך אורחים בכל הגילאים. העיצוב של המסעדה הוא לא הדבר היחיד שמושך מבקרים תכופים — יש בו אוכל טעים וטעמים ייחודיים השונים ממה שאפשר למצוא במקום אחר.

    המסעדה יוצרת את המנות שלה על ידי ערבוב של מאכלים עולמיים ואומנויות קולינריה אירופאיות לחוויית אוכל מתוחכמת במחירים נוחים. חלק ממעדני החובה שלה הם זולו, המבורגר לחמנייה שחורה עם רוטב תאנים, כמו גם פריטטה עשבי תיבול איראניים ונקיק צ'יליאני

    ILOLI

    רבות מהמסעדות הטובות ביותר בקזבלנקה אינן מגבילות את התפריט שלהן רק לאוכל מרוקאי, אלא מציעות סוגים שונים של מאכלים עבור המקומיים והתיירים המבקרים מרחבי העולם.

    אם אתם משתוקקים לאוכל יפני במהלך הנסיעה למרוקו, מסעדת ILOLI בקזבלנקה היא המקום בו אתם צריכים להיות. המסעדה המתוחכמת כוללת אווירה מקסימה, חמה וזן שתכניס אתכם לאווירה לנסות סושי.

    המסעדה היפנית מוגשת על כלי קרמיקה בעבודת יד ומציעה מגוון מנות מאכלי ים, עם תוספות בשר וירקות כמו סושי קלאסי, סשימי, בקלה שחורה ומערבי טורבו עם יוזו. ILOLI היא בהתרסה המסעדה בשבילכם אם אתם מחפשים להתפנק עם אוכל יפני טעים וליהנות מערב רגוע.

    אל מוניה

    Al Mounia היא מסעדה מרוקאית מסורתית בקזבלנקה, הממוקמת בוילת חצר עתיקה ויפה המציעה חוויית אוכל אותנטית לאורחיה. תוכלו לבחור ליהנות מארוחתכם בסלון המרוקאי האלגנטי עם אריחי הזילנה הצבעוניים או בגן הירוק עם קשתות יפהפיות.

    המסעדה היא אחד ממקומות האוכל העתיקים ביותר בקזבלנקה והיא מפורסמת בקרב המקומיים והתיירים בזכות האווירה המסבירת פנים, החום והמקצועיות שלה, מה שהופך אותה לראווה אידאלית של אירוח מרוקאי.

    התפריט מורכב בעיקר ממנות מסורתיות מרוקאיות כגון קוסקוס, טאגין ירקות או טלה, בסטילה עם עוף או יונה וקבבים. הוא מגיש גם קינוחים ומאפים מרוקאים טעימים, כמו גם מיצים טריים. בין אם אתה צמחוני, טבעוני או חובב בשר, תמצא את המנה המרוקאית המושלמת שלך באל מוניה.

    העיר המסחרית והבירה הכלכלית של מרוקו, קזבלנקה, יש היסטוריה עשירה ותרבות מגוונת שהופכת אותה לבית למסעדות הטובות ביותר במדינה.

    נסיעה לקזבלנקה עשויה להיות מכבידה בהתחלה, ואולי לא ידעת איפה לאכול כדי לחוות חוויה בלתי נשכחת כשאתה נוסע למרוקו. שבע המסעדות הללו הן מהטובות ביותר בקזבלנקה, המציעות אוכל טעים כמו גם אווירה מדהימה.

    נסיעה לטיול מאורגן למרוקו בעזרת מרוקו טור מבטיח לך להוציא את מקסימום החוויה מהארץ המדהימה הזו בזכות ההיכרות המעמיקה שיש לנו. לפרטים נוספים צרו קשר

    ליצירת קשר

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ליצירת קשר

      השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

        קידום אתרים אורגני
        דילוג לתוכן