ליצירת קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    טיול מאורגן למרוקו 14 יום

    מרוקו היא ארץ מיוחדת וססגונית  ויש בה הרבה מאוד אתרים להספיק ולהגיע אליהם. אחת הדרכים הטובות ביותר להספיק כמה שיותר מתוך העושר הרב שיש למרוקו להציע הינה להצטרף לטיול מאורגן למרוקו.

    טיול מאורגן למרוקו 14 יום בפסח

    פסח הוא חג החירות ורבים מנצלים את החג והחירות שבאה עימו כדי לעלות על טיסה ולטייל בחו"ל.

    אולם, מדי שנה, יותר ויותר ישראלים בוחרים לעלות על טיסה למרוקו וליעדים אקזוטיים יותר מאלה הרגילים. כאמור, מקורו מציעה שלל רחב של יעדים ועושר עצום של מקומות לטייל בהם. הצבעים, הטעמים והנופים של מרוקו אינם רחוקים, ומאפשרים לכם לפגוש תרבות מיוחדת במינה וחמה במיוחד. כדי להספיק לפגוש כמה שיותר מהעושר הזה, מומלץ מאוד לעשות טיול למרוקו. היתרון בטיול הוא בכך, שאינכם צריכים לדאוג לפרטים הקטנים ובעיקר שהטיול כולל את המקומות העיקריים שכדאי לבקר בהם.

    חברות שונות מציעות טיולים שונים במרוקו. אחת מחבילות הטיול המאורגן המעניינות ביותר שתוכלו למצוא היא טיול בעקבות ערי המלוכה ומדבר סהרה. המסלול יסקור את הערים העיקריות של המלוכה המרוקאית. מסלול טיול מאורגן למרוקו נוסף – בעקבות ערי המלוכה והסהרה יביא אתכם בתחילה, כמובן, אל קזבלנקה – הבירה הכלכלית של מרוקו. בקזבלנקה ישנם לא מעט אתרים לבקר בהם וכבר ביום הראשון מסלול הטיול לוקח אתכם אל אתרים מיוחדים, כגון מסגדים מרהיבים, כיכרות כמו כיכר מוחמד החמישי המפורסמת ועוד.

    היום השני של הטיול אל ערי המלוכה יביא אתכם – באותו יום – אל רבט – היא בירת מרוקו הרשמית, מקנס – בה נמצא באב אלמנסור המפורסם ולבסוף לביקור ברובע היהודי שבפס. היום השלישי ימשיך מהנקודה האחרונה בה עצר הטיול וייקח אתכם לסיור מקיף בפס. אחד היעדים המסקרנים ביותר בפס הוא ביתו של הרמב"ם.המשך הטיול ערים נוספות – חלקן מוכרות יותר וחלקן פחות, אבל כולן חלק מהפסיפס התרבותי המיוחד של מרוקו: איפראן, ארפוד טודרה, ואזאת ואגדיר עיר הנופש המפורסמת של מרוקו. בדרך נחצה את הרי האטלס התיכונים ונכיר נופים אשר הם ייחודיים למרוקו ושלא תראו בשום מקום אחר. בדרך תוכלו לראות את אזורי גידול הזעפרן – התבלין היקר ביותר בעולם ועוד.

    לאחר שראינו את רשימת האתרים החלקית, שמציע טיול מאורגן למרוקו אפשר להבין מדוע חשוב כל כך הארגון המדוייק ביותר שניתן לתכנן ליעד מיוחד כמו מרוקו – השפע הינו עצום ואין סיכוי להספיק כל כך הרבה אחרת.

    טיול מאורגן למרוקו מחיר

     

    בזכות טיול מאורגן למרוקו, תוכלו להתחבר חזרה לשורשים, למסורת ולהיסטוריה רבת השנים של מקום מרתק זה. מעוניינים לצאת לדרך? אנו, ב-Morocco Tour, נשמח ללוות אתכם – ולהגשים לכם חלום. החל מטיפים לקראת הנסיעה, תכנון המסלול המתאים עבורכם לצד היבטים חשובים אחרים, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולקבוע פגישת ייעוץ.

    טיול מאורגן למרוקו 14 ימים

    תשאלו כל אחד שגר בארץ והוא יענה לכם שישראל יש רק אחת. עם זאת, מדובר בכור היתוך הכולל אנשים מרקעים שונים ומגוונים. נולדתם במרוקו ועליתם לארץ בגיל קטן? ההורים או הסבים עלו לארץ וממרוקו ואתם מעוניינים להריח את אותם הריחות שהם הריחו בילדותם? או שמא יש בכם יצר הרפתקנות וברצונכם לבצע טיול בין ההרים והנופים המרשימים של מרוקו? אחד מהטרנדים המשמעותיים ביותר של השנים האחרונות הינו טיול מאורגן למרוקו. אם גם אתם מתעניינים במסע זה, חשוב לקחת בחשבון מספר טיפים:

    • ראשית, אנו נמליץ לכם לשאול קרובי משפחה, חברים או עמיתים מהעבודה אשר השתתפו בעבר בטיולים מסוג זה. הרי אין חכם כבעל הניסיון. בזכות מידע חשוב זה, תוכלו לתכנן את הטיול שלכם היטב.
    • כעת, מומלץ להגדיר את משך הטיול וכמה ימים אתם מתכננים לחקור את מרוקו. כלומר, ובין אם אתם בוחרים במסלול בהתאמה אישית, טיול המיועד לשומרי מסורת או שמא מדובר במסלול אחר, כך תוכלו גם לקבוע את משך החופשה המקסימה הבאה שלכם.
    • בחרתם מסלול לטיול מאורגן? אנו נמליץ לכם לקחת ביגוד התואם את תנאי מזג האוויר ואף להביא אתכם את התרופות שלכם – במידה ואת נוטלים מרשמים קבועים. מעבר לכך, חשוב לקחת אתכם להיכן שלא תגיעו בקבוק מים. כך, לא תתייבשו.

    חוויה חד-פעמית ובלתי נשכחת

    מרוקו היא אחד הלוקיישנים הכי פופולריים – ואין מדובר בהפתעה. החל מהיסטוריה מרתקת, קהילות יהודיות וותיקות ועוד – רבים משתתפים בטיולים מאורגנים במקום זה ויוצרים חוויות חדשות. במידה וגם אתם מעוניינים לצאת להרפתקה חדשה ומהנה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת Morocco Tour. חברה זו מחזיקה בניסיון וברקע הדרושים ליצירת חוויה חד-פעמית אותה תזכרו עוד שנים רבות.

    טיול מאורגן למרוקו בפסח

    טיול מאורגן למרוקו 14 יום

    יש אזורים בעולם שבהם אפשר לטייל במשך חודשים ושבועות. נכון שאתם כבר לא ממש צעירים ואתם לא יכולים לטפס את ההרים של דרום אמריקה, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על חוויות אקסטרים מיוחדות, כמו למשל טיול במדברים של מרוקו. היום יותר מאי פעם אפשר למצוא טיולים מאורגנים יוקרתיים למרוקו, וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא להגיע לטיסה ולסמוך על המדריך שילווה מאוד. טיול מאורגן למרוקו 14 יום הוא אחד מהטיולים הכי פופולריים שאנשי הצוות של חברת מרוקו תור מוציאים, והוא יכול לייצר לכם חוויות מרגשות ובלתי נשכחות אותן אתם תרצו לזכור לאורך שנים ארוכות.

    למה לתכנן טיול מאורגן למרוקו 14 יום?

    הבחירה להזמין טיול מאורגן למרוקו 14 יום היא החלטה מושלמת מפני ש:

    1. זו היא מדינה ענקית – מרוקו היא מדינה עצומה. יש בה כל כך הרבה אזורים מיוחדים שאתם רוצים להכיר, ולכל אזור צריך להקדיש זמן. 14 ימים במרוקו נותנים לכם מספיק זמן כדי להגיע גם לערים הגדולות אבל גם לאזור המדבר. כך שבהחלט תהיה לכם חוויית הטיול ממצה.
    2. אתם רוצים להכיר את העיר ואת המדבר – הערים הגדולות של מרוקו הן מוקד העניין מבחינה תיירותית עם שווקים ואזורי בילוי. אבל כשרוצים לתכנן טיול אקסטרים שווה לחשוב גם על יציאה לטיולים במדבר על ג׳יפים או על גמלים. וזה לוקח זמן ומשאבים שרק בטיול ארוך אפשר להשיג.
    3. אתם רוצים לקחת חופש אמיתי – אם כבר אתם יוצאים לחופש, אז כדאי לצאת לחופש מכל הלב. קחו את הזמן לשכוח מהצרות של היומיום ולצאת לעזור הכי מפנק שיש בצפון אפריקה.

    החוויה האולטימטיבית בהדרכתו של איש מנוסה

    חוויה טיול אולטימטיבית של טיול מאורגן למרוקו 14 יום מבוססת על הידע של המדריך. אתם רוצים לבחור את המדריך המנוסה ביותר. וחשוב לכם לעבוד עם הצוות המקצועי של חברת מרוקו תור כדי להנות מה הבחירה שלכם. אנחנו, נעשה את מירב המאמצים בשביל לייצר בשבילכם תוכניות טיול מרגשות ומגוונות בכל פעם מחדש.

    ליצירת קשר

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ליצירת קשר

      השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

        קידום אתרים אורגני
        דילוג לתוכן